اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد؟| عاقبت بدعهدی در طلب استراماچونی!

  • کد خبر: ۱۵۶۷۸۳
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶
استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد؟| عاقبت بدعهدی در طلب استراماچونی!
به نظر می رسد استقلال با اتمام فرصت پرداخت طلب استراماچونی از آسیا کنار گذاشته شد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، شنیده می شود با اتمام زمان استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی، این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که از مدتی پیش، مصطفی آجورلو به شکلی عجیب و شبانه برکنار شد و علی فتح الله‌زاده با وعده پرداخت مطالبات به جا مانده از دوره مدیران قبلی استقلال وارد باشگاه شد و به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب شد.

در هفته های اخیر خبرهای ضدونقیض زیادی در خصوص تامین منابع مالی بدهی استقلال به استراماچونی شنیده شد، اما هیچیک تا این لحظه به وقوع نپیوسته تا استقلال به راحتی از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود. سوال اینجاست فتح‌الله‌زاده به چه دلیلی پس وارد باشگاه استقلال شد و چه عملکرد خاص و مفیدی در دوران مدیریتش بر جای گذاشته است؟

این اتفاقات تلخ حالا بیش از همیشه هواداران استقلال را ناراحت کرده و آنها حتی امروز پس از برد مقابل ذوب‌آهن و ماندن در کورس قهرمانی هم علیه مدیران استقلال و وزارت ورزش درفضای مجازی موضع گیری تندی کردند.

مشخص نیست عدم پرداخت مطالبات سرمربی اسبق ایتالیایی استقلال تا چه زمانی ادامه خواهدداشت، ولی آنچه مبرهن است اینکه حذف از آسیا اولین ترکش این بدعهدی است و ادامه روند می تواند تبعات جبران ناپذیری را برای استقلال ایجاد نماید.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار شاگردان ساپینتو است. نکته عجیب اینکه در بدنه وزارت ورزش، از شخص وزیر تا معاونینش نسبت به این فاجعه برای استقلال سکوت کرده‌اند و خبری از واکنش انها نسبت به ناکارآمدی مدیران استقلال نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->